05 marca

Ślub księżniczki Iman za tydzień!

 

Tumblr


Dzisiaj oficjalnie ogłoszono, że ślub księżniczki Iman i Jameela Alexandra Thermiotisa odbędzie się dokładnie za tydzień, 12 marca 2023 roku.

Z tej okazji Rania na swoim Instagramie opublikowała film, pod którym napisała:

 

Kiedy pierwszy raz trzymałam moją córeczkę, wiedziałam, że moje życie już nigdy nie będzie takie samo. Już za tydzień będzie panną młodą. Moja kochana Iman, cieszę się razem z tobą i jestem taka dumna z tego, kim jesteś. "

 

Dla przypomnienia dodam, że w tym roku czeka nas też ślub księcia Husseina z Rajwą Al Saif, który został zaplanowany na 1 czerwca.

 

 

 

Źródło: Official Website of Queen Rania, Royal Hashemite Court | Home Page

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Królowa Rania , Blogger