08 sierpnia

Rania i Abdullah w Edynburgu





Tumblr
W sobotę Rania i Abdullah pojawili się na Edinburgh Military Tattoo w Szkocji. Na miejscu powitał ich sekretarz obrony,  Michaela Fallona,


Twitter



Ponadto spotkali się z gubernatorem zamku oraz jordańskim ambasadorem w Wielkiej Brytanii, Mazenem Homouda'chem.

Twitter


Para oglądała różne tatuaże, wykonane przez zespoły wojskowe z różnych części świata, w tym także przez the Royal Jordanian Honora Guard.

Twitter

Po paradzie Abdullah i Rania spotkali się z jordańskimi przedstawicielami na tej imprezie, a na koniec zrobiono pamiątkowe zdjęcie.

Twitter



Źródło: The Royal Forum, Facebook, Twitter

***
Post z serii "Bliżej islamu pojawi się jeszcze w tym tygodniu, kolejny post pojawi się w ten weekend. Bardzo przepraszam za opóźnienie, ale jestem na wakacjach, gdzie mam ograniczony dostęp do internetu. Z tego powodu mam problemy z pisaniem i publikacją notek.

5 komentarzy:

  1. Najlepsza stylizacja w jakiej widziałam Ranie. Zwala z nóg. Cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mnie też ta stylizacja zachwyciła :)

      Usuń
  2. wow, pięknie Rania wyglądała! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna suknia i Rania wyglądała przepięknie! Czyżby Valentino?
    Czy można liczyć na uzupełnienie notki o fakty, z jakiej okazji ta wizyta i z czym związana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W skrócie jest to coroczna parada tatuaży, czyli rożnych kształtów, figur przez żołnierzy z Wielkiej Brytanii i innych państw. Odbywa się każdego roku w sierpniu w ramach obchodów Festiwalu w Edynburgu :)

      Usuń

Copyright © 2016 Królowa Rania , Blogger