03 lipca

Wyniki Rania's outfit-czerwiec+więcej

Głosowanie na najlepsza stylizację Ranii z czerwca zostało zakończone. Oto wyniki:

I miejsce


II miejsce





III miejsce




Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w ankiecie :)


***

W środę Rania za pośrednictwem Facebook'a podziękowała wolontariuszom, którzy rozdawali wodę kierowcom w czasie upału.

Facebook
Natomiast 30 czerwca Królowa opublikowała filmik ze wspólnego iftaru z dziećmi z sierocińca. 


***

Z racji mojego nagłego wyjazdu w weekend notka z serii "Bliżej islamu" zostanie opublikowana w następny weekend.



Źródło: Facebook, Official Website of Queen Rania

7 komentarzy:

  1. Super. Wygrala moja ulubiona stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy pomysł z tym rozdawaniem wody kierowcom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !
    Chciałam zaprosić Cię na jedyny blog o wokalistce formacj GrooveBusterz Edycie Cayrze Przytulskiej. Jeśli chcesz to możemy dodać swoje blogi do affiliates (linek) i informować się o nowych postach.
    Pozdrawiam: Justyna autorka bloga cayra-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że może Rania będzie w Polsce w przeciągu 3 dni. Abdullah na pewno i wydaje mi się ze Rania będzie razem z nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abdullah będzie zapewne w związku ze szczytem NATO, ale jest to spotkanie głów państw a nie rządzących z rodzinami :) Wątpię, aby Rania przyjechała ;)

      Usuń
  5. Na poprzednim szczycie była więc pomyślałam, że teraz tez będzie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Królowa Rania , Blogger