19 czerwca

Rania i Abdullah w ośrodku Al-Amal

Facebook

Dzisiaj rano Rania towarzyszyła swojemu mężowi podczas wizyty w Al-Amal. Jest to ośrodek dla osób niepełnosprawnych w Ruseifie. Celem wizyty pary było sprawdzenie jakości oferowanych usług oraz odwiedzenie dzieci.

Tumblr
Od dyrektora placówki, pana Imana Khazaalehaa zobaczyli tez różne sprzęty, które są wykorzystywane do pomocy dzieciom. Jest tam m.in oddział terapii fizycznej, poza tym dzieci są tam rehabilitowane i kształcone. Odbywają się tam też terapie mowy.

Twitter
Rania i Abdullah zdecydowali się zafundować nowe meble oraz potrzebny sprzęt.

Twitter


Źródło: Twitter, Facebook, The Jordan Times

4 komentarze:

  1. świetny blog jestem tu po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Beznadziejny blog. Cały czas czekam aż zaczniesz wkładać trochę pracy w to co robisz bo jakby nie patrzeć matura skończyła się miesiąc temu. Każdy potrafi przeczytać pod zdjęciem Rani co napisała. A Ty poza ,kopiuj' ,wklej' nic nie robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim życiu nie istnieje tylko blog, mam też inne rzeczy, które są dla mnie ważniejsze, jak chociażby rodzina i przyjaciele. Nie wiem, jak jest z Twoimi priorytetami.
      Zależy mi na tym blogu, ale na pewno nie bardziej, niż na rodzinie.
      Uwierz mi, nie mam zamiaru rezygnować z bloga. Poświęcam mu każdą moja wolną chwilę. To, że skończyłam maturę nie znaczy, że nie mam w życiu innych rzeczy.
      Nikt nie zmusza Cię do czytania mojego bloga. Staram się, ale nie jestem robotem.

      Usuń
    2. Nie przejmuj się takimi komentarzami, w ogóle się nawet do nich nie odnoś. Najłatwiej jest wejść, napisać zdanie krytyki i wyjść. Bez jakiejkolwiek refleksji czy emocji.
      Podoba mi się wygląd Ranii w tej sukience.:)

      Usuń

Copyright © 2016 Królowa Rania , Blogger