12 maja

Liebster Blog Award


Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez dziewczyny z bloga o księciu Harry'm. Bardzo im dziękuję i zabieram się za odpowiadanie. Akurat mam chwilkę czasy, na Eurowizji akurat nic ciekawego :D

1. O zobaczeniu jakiego kraju marzysz?

Chciałabym pojechać do Turcji oraz na Węgry.


2. Wspieraniem jakiego problemu społecznego byś się zajęła jako księżna?

Myślę, że najbardziej bliski mi jest temat historyczny, więc poszłabym w kierunku wspierania weteranów wojennych. Skupiłabym się też na promowaniu bohaterów narodowych, o których mało kto wie, a którzy bardzo zasłużyli się dla Polski.


3. Bez jakiej rzeczy nie wyjdziesz z domu?

Zdecydowanie bez komórki.


4. Kto był Twoim idolem, gdy byłaś dzieckiem?

Aż wstyd się przyznać, ale... Hmm.. Doda.


5. Najbardziej oryginalne danie, jakie jadłaś?

Chyba krewetki. Nie były jednak zbyt dobre, bo ze sklepu :D


6. Co powiedziałabyś spotkanemu royalsowi i kto by to był?

No tu Was chyba nie zaskoczę :D Oczywiście byłaby to Rania. Powiedziałabym jej, że bardzo ja podziwiam za to, jak łączy życie rodzinne z zawodowym.



7. Jedno słowo opisujące twój blog?

Zdecydowanie zapłon. Niekiedy mam takie braki, że na podsumowanie zaległości muszę poświęcić ok. 3 h. Ale cieszę się, że moi Czytelnicy rozumieją to, iż mam też własne życie, a w ostatnim czasie także maturę :)


8. Który członek rk według Ciebie  nie zasługuje na swoją uprzywilejowaną  pozycję?

Przepraszam bardzo wszystkich fanów Kate, ale to właśnie ona. Rozumiem, małe dzieci i wgl, ale kilka wyjść w miesiącu, to trochę jakby.. Hmm.. Za mało :(


9. Co robisz, gdy masz chwilę tylko dla siebie?

Słucham muzyki. Jestem od niej wręcz uzależniona :) Poza tym lubię czytać książki (nie mylić z nauką), na co ostatnio nie miałam czasu.


10. Wybierasz zrobienie tatuażu, skok na bungee, przebiegnięcie maratonu czy udział w talent show?

No cóż. Skok na bungee odpada, bo mam lęk wysokości. Udział w talent show też-trzeba mieć talent, jak go nie mam. Zrobienie tatuażu chyba sobie odpuszczę. Zostało mi przebiegnięcie maratonu :)


11. Jak widzisz siebie w wieku 50 lat?

Łoo ludu! :D Łatwiejszego pytania nie było? :D No to tak: będę spełniona żoną (Harry'ego) i matką.
No dobra, tak an serio to faktycznie chce byc spełnioną żoną i matką, może też babcia, ale nie Harry'ego (bo to niemożliwe).


Moje pytania są dokładnie takie same. A ja nominuję:

Marlenę z bloga Swedish Princesses 
Annę z bloga Królowa Letizia 
Julię z bloga Księżna Marie 


Jeszcze raz dziękuję dziewczynom za nominację :)

6 komentarzy:

  1. Węgry... piękny kraj, co prawda byłam tylko w Budapeszcie, ale miasto robi ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam w Budapeszcie, Wyszehradzie, Esztergomie i Szentendre.

      Usuń
  2. Jesteś już po egzaminach maturalnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale teraz niestety zwaliły mi się na głowę inne sprawy :(
      Obiecuję, że jak tylko złapię oddech, zaczynam nadrabiać zaległości :)

      Usuń
    2. I jak wszystko ok? Kiedy wracasz?

      Usuń
    3. W każdej wolnej chwili staram się nadrabiać zaległości. Jednak są one dość duże.
      Nie martwcie się, walczę :D
      Postaram się jeszcze dziś nadrobić zaległości. Czeka mnie jeszcze ankieta na stylizację z maja.
      Dość dużo się tego nazbierało, więc bardzo proszę o wyrozumiałość i czas :)

      Usuń

Copyright © 2016 Królowa Rania , Blogger