18 stycznia

Zaległości

Witajcie!

Na początku muszę Was bardzo przeprosić za to, że nie było mnie tu przez 1,5 miesiąca. Bardzo zaniedbałam bloga, ale to ze względu na moją nową pracę. Chciałam się jej w pełni poświęcić, przynajmniej na początku,  ażeby mnie od razu nie wystawili za drzwi :P

Zabieram się więc na krótkie podsumowanie tego, co działo się i Ranii przez czas mojej nieobecności.

W grudniu Rania została zauważona w Londynie w domu towarowym Harrod w Londynie.

Tumblr


3 grudnia Rania otrzymała nagrodę Złotego Serca na 16 gali Dziecięcej Organizacji Charytatywnej w Berlinie za jej globalną działalność humanitarną w celu wspierania dzieci i ich kształcenia.

Tumblr

5 grudnia Rania odwiedziła wystawę jordańskich i arabskich artystów w galerii Orient w Ammanie. Wystawa, której Królowa patronuje ukazuje osiągnięcia galerii w ciągu 20 lat jej istnienia.

Tumblr

Dzień później Królowa wzięła udział w warsztatach na temat pogarszającej się wydajności jordańskich uczniów. Wydarzenie odbyło się w gimnazjum dziewczęcym w Al Balqa.

Image Upper

7 grudnia Rania pojawiła się dyskusji organizowanej przez "Kobiety na linii frontu" na temat zadawania trudnych pytań.

Tumblr


9 grudnia ukazała się kartka noworoczna JRK, na której jest Rania i Abdullah z dziećmi. Zdjęcie wykonano latem 2016 roku.

Tumblr

13 grudnia Rania wręczyła Queen Rania Award za doskonalenie w edukacji. Wezwała do zbiorowego wysiłku do nauczania dzieci.

Tumblr

27 grudnia ukazał się styczniowe wydanie magazynu Laha, na okładce którego była Rania.

Tumblr
6 stycznia Rania spotkała się w Ivanką Trump, córką prezydenta-elekta Ameryki, Donalda Trumpa.
W biurze Panny Trump rozmawiały o kwestiach związanych z kobietami na całym świecie. Ivanka Trump zapewniła Ranię, że będzie zwracała uwagę swojego ojca na problemy kobiet.

Tumblr
11 stycznia Rania spotkała się z kobietami z grupy kapitałowej "Sayyidat Nashmiyyat". Zawracano uwagę na rolę platform internetowych w popychaniu społeczeństwa w kierunku pozytywnych zmian, a także stworzenia bardziej świadomych i społecznie zaangażowanych ludzi.

Tumblr

14 stycznia w sieci pojawiło się nowe/stare zdjęcie Ranii z księżniczką Ghaidą Talal.

Tumblr


Natomiast 15 stycznia Rania przewodniczyła corocznemu spotkaniu  Queen Rania Award for Excellence in Education, gdzie omawiano osiągnięcia stowarzyszenia i plany na przyszłość.

Tumblr

Natomiast wczoraj Rania przybyła do Akademii Pedagogicznej, aby spotkać się z komisją edukacyjną. Rozmawiano o potrzebie ulepszania programów nauczycielskich i wspierać reformę edukacji w Jordanii.

Instagram



Ps. Moderacja komentarzy została wyłączona.

Ps 2. Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? :)


Źródło: Official Website of Queen Rania, Tumblr, Instagram

10 komentarzy:

  1. Właśnie o tobie dziś myślałam,co się z Tobą dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, że tak zaniedbałam bloga :( Pisałam jednak, że to przez moje nowe obowiązki. Mam jednak nadzieję, że Czytelnicy mi wybaczą :)

      Usuń
  2. Już myślałam, że zrezygnowałaś z bloga. Dobrze, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :) Kiedy pisałam tą notkę to poczułam, jak bardzo mi go brakowało :)

      Usuń
  3. Cieszę się,że wróciłaś/
    Rania 07 grudnia w tym różowym płaszczyku,schodząc ze schodów wyglądała bajkowo,jak z jakiejś sesji do ekskluzywnego magazynu:)
    P.S.Cudowna zakładka o biżuterii-zachwycił mnie na nowo styl Ranii.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaka masz prace? Czy ty przypadkiem nie studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny nagłówek bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiana wystroju bloga bardzo na plus.:) A Rania jak zwykle piękna...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Królowa Rania , Blogger