21 września

Co nowego u Ranii?

Witajcie!

Po krótkiej wizycie w Nowym Jorku Rania nie zwalnia tempa, co oznacza, że ja też :) Jeszcze w tym tygodniu na blogu pojawi się tłumaczenie wystąpień Ranii z Nowego Jorku, a teraz zapraszam Was do nowości.

Wczoraj Rania udzieliła wywiadu z Christiane Amanpour.

Instagram

Panie rozmawiały o wpływie kryzysu syryjskich uchodźców w Jordanii i krytycznego korzystania z globalnego, zrównoważonego rozwiązania tego kryzysu.

Cały wywiad możecie oglądnąć tutaj <klik>.

Tumblr


Ponadto, tego samego dnia Rania wzięła udział w tegorocznej edycji  Global Goals Awards Dinner at Gustavino’s. Spotkała tam m.in księżniczkę Victorię ze Szwecji.

Tumblr

Potem do Ranii i Victorii dołączyła Angelique Kidjo, piosenkarka pochodząca z Beninu.

Tumblr

Następnie zrobiono wspólne zdjęcie Ranii oraz syryjskiej pływaczki, Yusry Mardini. 18-latka wzięła udział w tegorocznych Igrzyskach Olimpijskich w Rio.

Tumblr

Suknia Ranii ponownie pochodzi od Petera Pilotto, kopertówka pochodzi od Jimmy Choo.

Instagram

Jimmy Choo



Źródło: Tumblr, The Royal Forums

2 komentarze:

  1. Kochana moja . blog fajny ale nie podoba mi się szablon coś bardziej klasycznego byłoby lepiej. Doceniam twoja pracę naprawdę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ten szablon mam już trochę, więc i tak za niedługo będę go zmieniać, ale jeszcze nie teraz :)
      Dziękuję, miło mi, że blog się podoba :)

      Usuń

Copyright © 2016 Królowa Rania , Blogger