30 sierpnia

Royal Tag

Witajcie!

Jeszcze dziś pojawi się notka z ostatniego wyjścia Ranii, a teraz zapraszam Was na pewną zabawę.

Pomysłodawcą jest Kuba z bloga Royal Letters, polega ona na odpowiedzeniu na 6 pytań. A wszystko to z okazji jutrzejszego Dnia Blogera.



1. Wolisz wżenić się w dynastię czy być jej członkiem od urodzenia?

Wżenić się. Chyba nie wytrzymałabym grupki fotoreporterów, dreptających za mną krok w krok, depczących mi po piętach od najmłodszych lat. Przynajmniej dzieciństwo miałabym normalne.


2. Królewski serial/film.

Zdecydowanie "Wspaniałe Stulecie" :D  Uwielbiam też "Cesarzową Sisi", trochę mnie "Książę i ja" :)


3. Ulubiony zespół muzyczny. Może jakimś cudem królowa przeczyta ten post i zacznie go słuchać (żarcik, oczywiście).

Sabaton, Luxtorpeda. Wiele "politycznych" raperów :D


4. Monarchia dawna czy współczesna?

Myślę, że wszystko, co dawne, ma swój klimat-również monarchia. Zawsze fascynowały mnie dawne czasy, dlatego też stawiam na monarchię z dawnych lat.


5. Wolisz być przez 1 dzień monarchą czy przez tydzień nosić tytuł książęcy?

Oj, trudne pytanie. Chyba jednak tytuł książęcy. Lubię mieć wpływ na pewne rzeczy, ale nie lubię rządzić i rozsadzać ludzi po kątach. Poza tym, co można zdziałać przez 1 dzień? :D


6. Królowie czy królowe?

Jako autorka bloga o Królowej, nie mam innej opcji, jak tylko Królowe :D Uważam, że Panie były bardziej pomysłowe, wprowadzały wiele ciekawych wątków do swojego życia. Wolę czytać biografię Królowych, bo są o wiele ciekawsze.


A jakie są Wasze odpowiedzi? Zapraszam do pisania ich w komentarzach, a jeśli odpowiecie na swoim blogu, to proszę o link.

Nie zapominajcie o podawaniu linka Kubie! :)

2 komentarze:

  1. kiedyś monarchia miała w sobie to "coś", była owiana pewnego rodzaju tajemniczością, dzisiaj to już jedynie przestarzały ustrój polityczny - przynajmniej według mnie, aczkolwiek nadal fascynuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za udział w zabawie :) Zapomniałem właśnie dodać filmu o Sisi z 2009r.- też go bardzo lubię :) Również uważam, że Królowe i ogólnie kobiety mają ciekawsze biografie. Takie sułtanki na przykład :D Mężczyźni skupiali się na wojnach itp- jak dla mnie nudy. Królowe wiedziały, jak zostać ciekawie zapamiętane :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Królowa Rania , Blogger